Oferta Kontakt

AVANTURA STUDIO BRAND & PRINT

A+D

Rebranding studia architektonicznego projektującego wnętrza komercyjne i powierzchnie handlowe dla dużych marek globalnych (salony firmowe, sieci sprzedaży, biura obsługi klienta). Nowa identyfikacja wizualna miała za zadnie zwiększenie wartości marki A+D na rynku oraz wzmocnienie eksperckiego wizerunku studia w segmencie projektowania wnętrz komercyjnych.

rozwiązanie

Identyfikacja, którą stworzyliśmy to przede wszystkim eklektyczna interpretacja  klasycznej architektury, ascetycznej, czystej formy i nowoczesnego designu. W ujęciu estetycznym łączy tradycyjne podejście do ergonomii projektowania wnętrz z designerskim, współczesnym wizerunkiem. Koncentruje się ona na znaku „+”, który jest centralną osią składu i prowadzenia tekstu. Ideę uzupełnia zastosowanie klasycznego kroju pisma Bodoni ze współczesnym krojem DIN, według bazowego rozwinięcia nazwy: ARCHITEKTURA+DESIGN. Identyfikacja opiera się na dwóch podstawowych kolorach – czarnym i białym – odnoszących się do wzorów planów architektonicznych. Znak „+” w kanarkowym kolorze to wartość dodana, symbolizująca kreatywność, dynamikę i design. Podpis STORE DESIGN LAB ma za zadanie jasno komunikować profil działalności A+D. Koncepcję konsekwentnie rozwinęliśmy w kompletny system identyfikacji: znak, www, papeterię, wzór do prezentacji, edytowalne wzory faktur, winiety planów architektonicznych, pieczątkę oraz plakietkę znamionową. Na wszystkich materiałach drukowanych znak “+” jest dodatkowo naniesiony bezbarwnym lakierem, co podkreśla wartość dodaną marki.

online

www.aplusd.pl

 

case study

Zobacz także