Oferta Kontakt

AVANTURA STUDIO BRAND & PRINT

Neolit

Rebranding outdorowej firmy brokerskiej mediów wielkiego formatu. Celem naszych działań było stworzenie nowej, bardziej wyrazistej identyfikacji korporacyjnej spółki, która położy nacisk na wiarygodność i rzetelność marki, a jednocześnie podkreśli biznesowy oraz progresywny charakter brandu. 

Rozwiązanie

Główną ideą kreatywną była eksploatacja nazwy i jej znaczenia – NEOLIT. Połączenie słów Neo i lit – symbolizujących trwałość, siłę i zaufanie połączonych z zapowiedzią zmiany i zupełnie nowej jakości. Ważnym elementem było również semantyczne skojarzenie ze słowem Monolit – czymś mocnym, dominującym i tworzącym spójną całość. Zaprojektowany znak odzwierciedla kluczowe dla marki cechy – ascetyczna, ostra forma nawiązuje do semantyki, zastosowany font, szczególnie ”O” w kształcie prostokąta nasuwa skojarzenia z wielkim formatem, a pozostałe litery luźno nawiązują do panoramy miasta. Motyw futurystycznego kodu paskowego „neo-code” pojawiający się na każdym elemencie identyfikacji nawiązuje do linii horyzontu miasta i wzmaga technologiczny charakter znaku. Klasyczna kolorystyka – biel, czerń oraz niebieski to łatwo reprodukowalne kolory podstawowe, nawiązujące do dużych, cieszących się zaufaniem klientów instytucji. Nasza praca objęła stworzenie kompletnego systemu identyfikacji korporacyjnej, który został rozwinięty na www oraz materiały POS.

online

www.neolitmedia.pl

Zobacz także