Oferta Kontakt

AVANTURA STUDIO BRAND & PRINT

Twisted Logic

Branding studia developerskiego zajmującego się tworzeniem aplikacji mobilnych. Zadanie polegało na stworzeniu angażującej i dynamicznej identyfikacji i nawiązującej do przewrotnej nazwy studia. Istotnym elementem było również podkreślenie atrakcyjności i indywidualności rozwiązań proponowanych przez klienta na tle oferty rynkowej.

Rozwiązanie

Inspiracją dla rozwinięcia tematu i podkreślenia nazwy była wyjątkowa, geometryczna sztuka Mauritisa Cornelisa Eschera, ukazująca względność postrzegania. Znak graficzny nawiązuje do niemożliwej geometrycznie Wstęgi Möbiusa, która została zinterpretowana w zamkniętą, niewykonalną przestrzennie figurę w logotypie. Paleta wykorzystanych kolorów odzwierciedla eklektyzm idei pokręconej logiki. Lekkiemu, figlarnemu różowi towarzyszy elegancki, urzędowy granat. Całość CI uzupełnia dedykowany, wyrazisty i odważny krój pisma. Idea została rozwinięta na kompletny system identyfikacji: znak, www, papeterie oraz wzór prezentacji. Dla uproszczenia przeglądania zawartości oraz stworzenia wrażenia pro-klienckiej postawy strona www została wykonana w postaci one-page.

online

www.twistedhq.com

 

case study

Zobacz także